Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Het pakje van mijn klant is beschadigd afgeleverd. Hoe dien ik een klacht in en wie is verantwoordelijk voor de schade?

In geval van schade is het de afzender die binnen de 7 dagen na ontvangst van het pakje klacht moet indienen bij bpost. Dit kan via het online formulier onderaan deze pagina.

We vragen u om enkele documenten op te sturen, zoals de factuur en een foto die de schade bewijst.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.