0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Een pakje verzenden
Zending naar het buitenland
Een pakje voorbereiden
Verzendmogelijkheden
Een pakje afgeven
Een pakje volgen
Tarieven
Douane
20
vragen
in de categorie
« Zending naar het buitenland »
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Welke douanedocumenten vul ik in voor een pakje naar het buitenland?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Wanneer betaal ik douanekosten voor een pakje?
Wat is een HS-code?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
Hoe groot of zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
Waar geef ik mijn pakje af?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Bestaat er een voorgefrankeerde doos om pakjes naar het buitenland te verzenden?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?
Kan ik een garantie nemen op een retourzending?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search