0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • FR
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • FR
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Reclame maken
  • Pakjes verzenden
  • Post verzenden
  • Post ontvangen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Een pakje verzenden
Kies een onderwerp
Verkiezingen Online tools Aangetekende zendingen Afgiftemogelijkheden Diensten Pakjes ontvangen Pakjes terugsturen Een pakje verzenden Reclamezendingen Frankeermethodes MaxiResponse Ophaalmogelijkheden Bedrijfspost doorsturen of bewaren Zakelijke post ontvangen
Er is een probleem
Kies een onderwerp
Zending in België Zending naar het buitenland Beveiligde levering Er is een probleem

13  vragen
 in de categorie « Er is een probleem »

Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Mijn pakje is onterecht teruggestuurd naar mij. Wat nu?
Wat als mijn pakje te laat geleverd werd bij mijn bestemmeling?
Mijn bestemmeling heeft het pakje van bpost geweigerd. Wat nu?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Het pakje van mijn klant is beschadigd afgeleverd. Hoe dien ik een klacht in en wie is verantwoordelijk voor de schade?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost