Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?

U krijgt een ontvangstbewijs als u in de online verzendtool de betalende optie ‘ontvangstbewijs’ aanduidt. Of als u voor die optie kiest in het Postkantoor of PostPunt. U betaalt daarvoor extra.

Met deze optie krijgt u een sms of e-mail als:

  • Het pakje is afgegeven
  • Het pakje niet kon worden afgegeven omdat de bestemmeling niet thuis was. Uw pakje wordt dan doorgestuurd naar het dichtstbijzijnde Afhaalpunt.
  • De bestemmeling het niet is komen afhalen in het Postkantoor, het PostPunt of de Pakjesautomaat

Pakje naar het buitenland?

Voor een pakje naar het buitenland zal u een ontvangstbewijs met datum en handtekening van de ontvanger krijgen als u kiest voor International Express. Deze verzendoptie is enkel beschikbaar in het Postkantoor.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.