Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
MijnVoorkeuren
Inloggen
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Inloggen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Online tools
Customer Support Tool
Shipping Manager
Business Portaal
43
vragen
in de categorie
« Online tools »
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Hoe annuleer ik een etiket?
Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam voor Shipping Manager?
Wat is het Business Portaal van bpost?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Ik heb vragen over de integratie van een plug-in.
Hoe volg ik de status van mijn ingediende aanvragen op via de Customer Support Tool?
Hoelang blijft een verzendetiket geldig?
Ik kan mijn verzendetiket niet afdrukken.
Ik heb een CSV geüpload in Shipping Manager, maar dat werkt niet. Waarom?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Hoe krijg ik toegang tot de Customer Support Tool?
Hoe maak ik een retouretiket?
Hoe krijg ik toegang tot het Business Portaal?
Hoe duid ik de verzendkosten aan voor mijn internationale zending buiten de EU?
Ik kan geen garantie toevoegen terwijl ik mijn etiket maak.
Waarvoor dient de Customer Support Tool?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Ik ben mijn wachtwoord voor Shipping Manager vergeten.
Wat is het verschil tussen de aanvraag tot ophaling en de verzendlijst?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Hoe kan de admin van mijn bedrijf een subaccount aanmaken?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Waarom maak ik het best een account aan ?
Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan?
Ik wil bpack Easy Retour gebruiken voor een zending buiten de EU, maar dat lukt niet. Waarom?
Ik vind mijn aanvraag niet terug in de Customer Support Tool in het overzicht. Wat nu?
Hoe wijzig ik het product dat standaard is aangevinkt in de internationale verzendopties?
Kan ik zelf een openstaande klacht afsluiten?
Hoe wijzig ik mijn retouradres?
Mijn collega heeft toegang tot het Business Portaal. Kan ik ook toegang krijgen?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Voor welke pakjes kan ik via de Customer Support Tool een klacht indienen?
Krijgt mijn klacht ingediend via de Customer Support Tool de hoogste prioriteit?
Kan ik een aanvraag heropenen in de Customer Support Tool?
Wat is het verschil tussen Shipping Manager en de Customer Support Tool?
Wie heeft er binnen mijn bedrijf toegang tot de Customer Support Tool en hoe kan ik iemand toegang geven?
Voor welke pakjes kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool?
Kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool zonder dat ik over alle documenten beschik?
Wat zijn de technische vereisten om de Customer Support Tool te gebruiken?
Ik vind mijn pakje niet terug via de Customer Support Tool. Wat nu?
Hoe en waar maak ik een verzendetiket aan?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search