0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Online tools
Kies een onderwerp
Verkiezingen
Online tools
Aangetekende zendingen
Afgiftemogelijkheden
Diensten
Pakjes ontvangen
Pakjes terugsturen
Een pakje verzenden
Reclamezendingen
Frankeermethodes
MaxiResponse
Ophaalmogelijkheden
Bedrijfspost doorsturen of bewaren
Zakelijke post ontvangen
Customer Support Tool
Shipping Manager
Business Portaal
Validatietool aangetekende zendingen
61
vragen
in de categorie
« Online tools »
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Hoe krijg ik toegang tot het Business Portaal?
Hoe annuleer ik een etiket?
Wat is het Business Portaal van bpost?
Hoe maak ik een retouretiket?
Ik heb vragen over de integratie van een plug-in.
Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam voor Shipping Manager?
Hoe volg ik de status van mijn ingediende aanvragen op via de Customer Support Tool?
Hoe en waar maak ik een verzendetiket aan?
Hoelang blijft een verzendetiket geldig?
Hoe krijg ik toegang tot de Customer Support Tool?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Ik kan mijn verzendetiket niet afdrukken.
Mijn collega heeft toegang tot het Business Portaal. Kan ik ook toegang krijgen?
Ik heb een CSV geüpload in Shipping Manager, maar dat werkt niet. Waarom?
Waarvoor dient de Customer Support Tool?
Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan?
Ik wil bpack Easy Retour gebruiken voor een zending buiten de EU, maar dat lukt niet. Waarom?
Hoe kan de admin van mijn bedrijf een subaccount aanmaken?
Kan bpost mijn pakje komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Ik vind mijn aanvraag niet terug in de Customer Support Tool in het overzicht. Wat nu?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Wat is het verschil tussen de aanvraag tot ophaling en de verzendlijst?
Hoe duid ik de verzendkosten aan voor mijn internationale zending buiten de EU?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Ik ben mijn wachtwoord voor Shipping Manager vergeten.
Hoe wijzig ik het product dat standaard is aangevinkt in de internationale verzendopties?
Hoe wijzig ik mijn retouradres?
Waarom maak ik het best een account aan ?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Kan ik zelf een openstaande klacht afsluiten?
Ik kan geen garantie toevoegen terwijl ik mijn etiket maak.
De Validatietool werkt niet. Wat nu?
Krijgt mijn klacht ingediend via de Customer Support Tool de hoogste prioriteit?
Hoe kan ik aangetekende zendingen weigeren via de validatietool?
Wat is het verschil tussen Shipping Manager en de Customer Support Tool?
Voor welke pakjes kan ik via de Customer Support Tool een klacht indienen?
Kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool zonder dat ik over alle documenten beschik?
Kan ik een aanvraag heropenen in de Customer Support Tool?
Voor welke pakjes kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool?
Wie heeft er binnen mijn bedrijf toegang tot de Customer Support Tool en hoe kan ik iemand toegang geven?
Wat zijn de technische vereisten om de Customer Support Tool te gebruiken?
Ik vind mijn pakje niet terug via de Customer Support Tool. Wat nu?
Ik heb een probleem met mijn barcodescanner. Wat nu?
Hoe valideer ik een lijst aangetekende zendingen via de validatietool?
Hoe kan ik aanmelden op de validatietool voor aangetekende zendingen?
Wat is de validatietool voor aangetekende zendingen?
Kan ik een aangetekende zending uit een lijst verwijderen?
Welke soorten zendingen kan ik valideren via de validatietool?
Welke soort barcodescanner heb ik nodig voor de validatietool?
Waarom moet ik het rapport afdrukken?
Hoe kan ik een validatiesessie pauzeren?
Hoe kan ik een lijst verwijderen in de validatietool?
Ik ben het rapport voor de postbode verloren. Wat nu?
Hoe maak ik een nieuwe groep in de validatietool aan?
Ik wil de status van een zending veranderen, maar het rapport is al afgedrukt. Wat nu?
Is de validatietool voor aangetekende zendingen gratis?
Hoe kan ik een nieuwe gebruiker aanmaken voor de validatietool?
Waarvoor dient een groep in de validatietool?
Worden mijn rapporten ergens automatisch bewaard in de validatietool?
-