0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Online tools
Customer Support Tool
Shipping Manager
Business Portaal
Validatietool aangetekende zendingen
61
vragen
in de categorie
« Online tools »
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Hoe annuleer ik een etiket?
Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam voor Shipping Manager?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Wat is het Business Portaal van bpost?
Ik heb vragen over de integratie van een plug-in.
Hoe volg ik de status van mijn ingediende aanvragen op via de Customer Support Tool?
Hoelang blijft een verzendetiket geldig?
Ik heb een CSV geüpload in Shipping Manager, maar dat werkt niet. Waarom?
Ik heb een fout gemaakt bij het online aanmaken van mijn verzendetiket. Kan ik de gegevens nog aanpassen?
Hoe maak ik een retouretiket?
Hoe krijg ik toegang tot de Customer Support Tool?
Ik kan mijn verzendetiket niet afdrukken.
Hoe krijg ik toegang tot het Business Portaal?
Waarvoor dient de Customer Support Tool?
Hoe duid ik de verzendkosten aan voor mijn internationale zending buiten de EU?
Hoe kan de admin van mijn bedrijf een subaccount aanmaken?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Wat is het verschil tussen de aanvraag tot ophaling en de verzendlijst?
Kan bpost mijn pakje ook komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Ik vind mijn aanvraag niet terug in de Customer Support Tool in het overzicht. Wat nu?
Ik kan geen garantie toevoegen terwijl ik mijn etiket maak.
Ik ben mijn wachtwoord voor Shipping Manager vergeten.
Ik wil bpack Easy Retour gebruiken voor een zending buiten de EU, maar dat lukt niet. Waarom?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Waarom maak ik het best een account aan ?
Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan?
Hoe wijzig ik het product dat standaard is aangevinkt in de internationale verzendopties?
Kan ik zelf een openstaande klacht afsluiten?
Mijn collega heeft toegang tot het Business Portaal. Kan ik ook toegang krijgen?
Hoe wijzig ik mijn retouradres?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Voor welke pakjes kan ik via de Customer Support Tool een klacht indienen?
Krijgt mijn klacht ingediend via de Customer Support Tool de hoogste prioriteit?
Kan ik een aanvraag heropenen in de Customer Support Tool?
Wat is het verschil tussen Shipping Manager en de Customer Support Tool?
Wie heeft er binnen mijn bedrijf toegang tot de Customer Support Tool en hoe kan ik iemand toegang geven?
Voor welke pakjes kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool?
Kan ik een aanvraag indienen via de Customer Support Tool zonder dat ik over alle documenten beschik?
Ik vind mijn pakje niet terug via de Customer Support Tool. Wat nu?
Wat zijn de technische vereisten om de Customer Support Tool te gebruiken?
Hoe en waar maak ik een verzendetiket aan?
Wat is de validatietool voor aangetekende zendingen?
Hoe kan ik aanmelden op de validatietool voor aangetekende zendingen?
Kan ik een aangetekende zending uit een lijst verwijderen?
Hoe valideer ik een lijst aangetekende zendingen via de validatietool?
Hoe maak ik een nieuwe groep in de validatietool aan?
Waarom moet ik het rapport afdrukken?
Ik heb een probleem met mijn barcodescanner. Wat nu?
Welke soort barcodescanner heb ik nodig voor de validatietool?
Welke soorten zendingen kan ik valideren via de validatietool?
Is de validatietool voor aangetekende zendingen gratis?
Ik wil de status van een zending veranderen, maar het rapport is al afgedrukt. Wat nu?
Ik ben het rapport voor de postbode verloren. Wat nu?
Hoe kan ik aangetekende zendingen weigeren via de validatietool?
Hoe kan ik een validatiesessie pauzeren?
Waarvoor dient een groep in de validatietool?
Worden mijn rapporten ergens automatisch bewaard in de validatietool?
Hoe kan ik een nieuwe gebruiker aanmaken voor de validatietool?
Hoe kan ik een lijst verwijderen in de validatietool?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search