Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?

Wilt u extra zekerheid voor uw pakje, dan kan u deze opties kiezen als u een verzendetiket aanmaakt:

  • Garantie en handtekening: uw pakje is beschermd tegen beschadiging en verlies. En de postbode vraagt een handtekening voor ontvangst.
  • Ontvangstbewijs: u ontvangt een sms of e-mail als het pakje is afgegeven, als het pakje niet kon worden afgegeven of als de bestemmeling het pakje niet kwam afhalen in het Postkantoor of PostPunt.

Deze opties zijn ook beschikbaar voor pakjes naar het buitenland en kan u ook aanvragen in een Postkantoor of PostPunt.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.