0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
×
Search
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Ophaalmogelijkheden
Collect & Send
Collect & Stamp
Collect on Demand
Transport
55
vragen
in de categorie
« Ophaalmogelijkheden »
Wat is Collect & Stamp?
Waar kan ik materiaal bestellen om Collect & Stamp-zendingen voor te bereiden?
Kan ik een ophaling annuleren als mijn bedrijf gesloten is?
Hoe moet ik mijn nationale aangetekende zendingen voor Collect & Send voorbereiden?
Waar vind ik de afgiftebewijzen voor de aangetekende zendingen die ik met Collect & Stamp heb verzonden?
Hoe bestel ik extra materiaal om mijn zendingen voor te bereiden?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Ik wil mijn post/pakjes 1 keer door bpost laten afhalen. Wat moet ik doen?
Wat is het tarief voor de dienst Collect & Stamp?
Ik heb een retourzending gekregen met de melding 'Onvoldoende gefrankeerd'. Hoe is dat mogelijk?
Ik heb een grote hoeveelheid post/pakjes om te verzenden. Kan ik ze door bpost laten afhalen? Hoe?
Ik ken mijn kostenplaats niet.
Hoe laat ik als bedrijf mijn post door bpost afhalen?
Kan ik mijn Collect & Stamp-contract onderbreken tijdens een sluitingsperiode van mijn bedrijf?
Hoe verander ik de dag en het uur van de afhaling van onze post?
Hoe krijg ik toegang tot Collect & Stamp?
Hoe verander ik het afhaaladres?
Hoe moet ik mijn zending voor Collect & Stamp voorbereiden en sorteren?
Hoe verstuur ik mijn aangetekende zendingen via Collect & Stamp?
Hoe moet ik mijn post voor Collect & Send voorbereiden?
Hoe pas ik mijn facturatiegegevens voor Collect & Send aan?
Hoe moet ik mijn post voor Collect & Send frankeren?
Hoe gebeurt de facturatie van de ophalingen?
Ik heb een grote, dringende zending. Kan ik ze zelf afgeven in een MassPost Center?
Vervangen de transacties, facturen en bijlagen in Collect & Stamp mijn papieren facturen?
Hoe moet ik mijn post voor Collect & Send voorbereiden wanneer ik gefrankeerde post wil verzenden met het Port Betaald-frankeermerk?
Hoe verander ik een Collect & Send-contract in een Collect & Stamp-contract?
Welk soort zendingen worden door Collect & Stamp verwerkt?
Ik heb een afgiftebewijs gekregen voor een aangetekende zending die door Collect & Stamp is afgehaald, maar de afgiftedatum klopt niet.
Ik wil een kostenplaats aan mijn contract toevoegen. Hoe doe ik dat?
De postbode is vandaag niet langsgekomen, terwijl het een afhaaldag is. Wat moet ik doen?
Hoe betwist ik een Collect & Send-factuur?
Mijn bedrijf verhuist. Hoe moet ik dat aan bpost doorgeven?
Waar kan ik een klacht over Collect & Stamp indienen?
Hoe bereid ik mijn pakjes voor Collect & Send voor?
bpost heeft mijn postzak verloren. Wat nu?
Mijn postzak werd niet afgehaald. Hoe komt dat?
Hoe dien ik een klacht in over Collect & Send?
Ik moet een groot aantal aangetekende zendingen verzenden. Kan ik dat via Collect & Stamp doen?
Kan ik maar 1 kostenplaats hebben voor al mijn vestigingen?
Kunnen we onze post laten afhalen zonder dat er iemand aanwezig is?
Wat is het tarief om mijn post door bpost te laten afhalen?
Kan ik ook af en toe een ophaling aanvragen?
Hoe sluit ik een contract voor Collect & Stamp?
We zijn een grote organisatie/een groot bedrijf met verschillende vestigingen. Hoe stel ik voor elke vestiging afzonderlijke facturering in?
Kan ik een Distripost verzenden via Collect & Send?
Zijn er volumebeperkingen voor het laten ophalen van zendingen?
Kan ik Collect & Stamp maar 1 keer of af en toe gebruiken?
Kan ik mijn post laten afhalen zonder dat er iemand aanwezig is?
Ik kan mij niet aanmelden op Collect & Stamp. Wat moet ik doen?
Ik heb mijn Starter Kit niet gekregen. Wat moet ik doen?
Zijn er volumebeperkingen voor Collect & Stamp?
Binnen welke termijn kan ik een ophaling aanvragen na het tekenen van mijn contract?
Krijg ik een 'building discount'? (een korting om post op te halen van verschillende bedrijven in 1 gebouw)
Binnen welke termijn kan ik de dienst Collect & Stamp gebruiken?
Zoeken
Search