Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?

U kan het best onze klantendienst contacteren wanneer:

  • Uw pakje beschadigd werd afgeleverd.
  • De status van uw pakje in Track & Trace meerdere dagen niet verandert (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen).
  • Uw pakje geleverd is volgens Track & Trace, maar uw bestemmeling zegt van niet (het pakje ligt ook niet bij zijn buren, op een veilige plaats of in zijn brievenbus).

U kan het best onze klantendienst contacteren via het online formulier onderaan deze pagina. Als u toegang heeft tot het Business Portaal kan u uw aanvraag beter indienen via onze Customer Support Tool.

In geval van schade moet uw klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen. Als u de ontvanger bent, neemt u best contact op met de afzender.

 

Je kan de risico’s op schade beperken door je pakje voor te bereiden: Voor meer informatie raadpleeg je onze praktische verpakkingsgids.

Loader not found
Postcode is niet nodig
Volg makkelijk je zendingen
Makkelijk al je pakjes volgen met de My bpost app

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.

Of

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.