Ervaar je een wit scherm na het aanmelden op onze online verzendtool? Druk de toetsen ctrl en F5 tegelijk in of wis je internetgeschiedenis.

Sluiten

Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?

Uw pakje met breekbare inhoud wordt met evenveel zorg behandeld als de andere zendingen. Daar is geen aparte aanpak voor.

Om uw pakje met garantie te verzenden om eventuele schade vergoed te krijgen, duidt u in de online verzendtool de optie ‘Garantie (tot € 500)’ aan. Of u vraagt ernaar in het Postkantoor of PostPunt. U betaalt daarvoor extra. Als contractuele klant hoeft u in Shipping Manager alleen de optie ‘Garantie’ aan te vinken en het soort garantie te kiezen dat u wil.

Je kan de risico’s op schade beperken door je pakje voor te bereiden: Voor meer informatie raadpleeg je onze praktische verpakkingsgids.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.