2 vragen
 voor het trefwoord « Diensten »
Hoe contacteer ik de klantendienst van bpost?
Hoe contacteer ik de klantendienst van bpost? Er zijn verschillende manieren om een antwoord op uw vraag te krijgen of om bpost te contacteren. Online
  • Geef via de zoekfunctie van onze veelgestelde vragen een zoekterm in of navigeer er door de verschillende categorieën.
  • Voor sommige diensten kan u ons per chat bereiken. U vindt deze contactoptie rechtsonder terug op de betreffende webpagina’s.
Bellen
  • Het juiste telefoonnummer om te bellen en de openingsuren van de klantendienst vindt u onderaan deze pagina.
In een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt
  • U kan ook steeds terecht in een van onze kantoren. Gebruik onze online tool om er snel een in uw buurt te vinden.
Per post
  • U kan bpost ook per post bereiken op onderstaand adres. U hoeft uw brief niet te frankeren.

    Adres:
    bpost
    Postbus 5000
    1000 Brussel
Hoe kan ik een klacht indienen bij bpost?
Is er iets misgelopen met uw post, zending of pakje? Dat is natuurlijk vervelend. Gelukkig zijn er verschillende manieren om uw probleem op te lossen. Via online formulier (snelste weg) Op de volgende FAQ-pagina’s vindt u onderaan een online formulier om uw klacht in te dienen. Kies uw specifieke probleemsituatie en vul het formulier in. Zo kunnen we u het snelst verder helpen. Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?Wat als mijn pakje te laat geleverd werd bij mijn bestemmeling?
Mijn factuur klopt niet. Hoe kan ik ze betwisten?
Hoe dien ik een klacht in over een medewerker van bpost? Heeft u toch nog een andere klacht? Bel dan onze klantendienst. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. (Van 8 tot 12.30 u. en van 13 tot 17 u.)
Ook bereikbaar op zaterdagvoormiddag. (Van 9 tot 13 u.)