Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?

Als de status van uw pakje niet verandert in Track & Trace kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  • Uw pakje heeft vertraging.
  • Onze collega's in het buitenland geven geen Track & Trace-informatie over uw pakje.

Als de status van uw pakje meerdere werkdagen onveranderd blijft (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), neem dan contact op met onze klantendienst via een van onze digitale kanalen. Zo kunnen we het snelst een onderzoek starten.

Gebruik daarvoor het online formulier onderaan deze pagina. Als u toegang heeft tot het Business Portaal kan u uw aanvraag beter indienen via onze Customer Support Tool.

Enkel de afzender kan hiervoor een dossier laten openen bij bpost. Bent u de ontvanger, neem dan contact op met uw afzender.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.