0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Een pakje ontvangen
Mijn pakje volgen
Levering in een Afhaalpunt
Levering in een Pakjesautomaat
Pakje uit het buitenland
Betaling
Er is een probleem
34
vragen
in de categorie
« Een pakje ontvangen »
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Mijn pakje is in België aangekomen. Hoelang blijft mijn pakje bij de douane liggen?
Wat als mijn pakje niet over de nodige informatie beschikt om de inklaring te doen?
Er zijn kosten verbonden aan de levering van mijn pakje, hoe kan ik die betalen?
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Waarom is mijn internationale zending nog niet geleverd?
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Waarom moet ik 'kosten voor douaneformaliteiten' betalen?
Er was iemand aanwezig maar de postbode heeft niet aangebeld of gewacht. Hoe kan ik dit melden?
Hoe kan ik mijn pakje dat uit het buitenland komt volgen?
Mijn pakje zou geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Met welke apps kan ik mijn pakje mobiel betalen?
Het leveringsadres van mijn pakje is verkeerd. Wat nu?
Hoe haal ik een pakje uit een Pakjesautomaat?
Ik heb geen QR-code ontvangen. Wat nu?
Waarom is mijn pakje niet geleverd in een Pakjesautomaat?
Mijn pakje is besteld via een Europese webshop. Waarom moet het toch nog langs de douane of moet ik toch nog extra kosten betalen?
Hoelang blijft mijn pakje beschikbaar in een Pakjesautomaat?
Het pakje van mijn klant is beschadigd afgeleverd. Hoe dien ik een klacht in en wie is verantwoordelijk voor de schade?
Mijn pakje ligt niet in de Pakjesautomaat, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?
Er ligt een ander pakje in de Pakjesautomaat. Wat nu?
Ik heb geen afwezigheidsbericht ontvangen, waar en hoe kan ik mijn pakje afhalen?
Waarom zijn er douanecontroles op mijn pakje?
Wat is het maximumbedrag dat ik mobiel kan betalen aan de postbode?
Mijn pakje is beschadigd. Wat nu?
Mijn QR-code is niet leesbaar via mijn smartphone, wat nu?
Moet ik mijn zending via bpost inklaren?
Kan ik mijn pakje laten overbrengen naar een ander Afhaalpunt?
Hoelang blijft mijn pakje beschikbaar in het Afhaalpunt?
Wie kan mijn pakje afhalen in het Afhaalpunt?
Hoe kan ik betalen voor een pakje dat ik afhaal in een Afhaalpunt?
Mijn pakje werd geleverd in een Afhaalpunt, maar is terug naar de afzender. Waarom?
Wie kan mijn pakje uit een Pakjesautomaat afhalen?
Kan ik mijn pakje uitzonderlijk langer in een Afhaalpunt laten liggen dan normaal?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search