Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?

Tips om een breekbaar pakje te verzenden:

  • Zorg ervoor dat 2 breekbare voorwerpen elkaar niet raken, steek er iets tussen.
  • Vul de lege ruimte in de doos op met noppenfolie of een ander materiaal. bpost heeft geen specifieke verzendingsmanier voor breekbare voorwerpen.

Om uw pakje met garantie te verzenden om eventuele schade vergoed te krijgen, duidt u in de online verzendtool de optie ‘Garantie (tot € 500)’ aan. Of u vraagt ernaar in het Postkantoor of PostPunt. U betaalt daarvoor extra. Als contractuele klant hoeft u in Shipping Manager alleen de optie ‘Garantie’ aan te vinken en het soort garantie te kiezen dat u wil.

Je kan de risico’s op schade beperken door je pakje voor te bereiden: Voor meer informatie raadpleeg je onze praktische verpakkingsgids.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.