Hoe frankeer ik mijn pakje?

Om een pakje te verzenden, hebt u een verzendetiket nodig. U hebt volgende mogelijkheden:

  • Als contractuele klant maakt u uw verzendetiket via Shipping Manager in ons klantenportaal.
  • Maak online een verzendetiket aan en print het zelf of laat het tegen betaling in een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt printen.
  • Koop uw verzendetiket in een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt (afhankelijk van het beschikbare aanbod).
  • Koop een voorgefrankeerde verpakking. Als u een contract hebt, krijgt u uw factuur op het einde van de maand.

Om je pakjes zo goed mogelijk voor te bereiden, raadpleeg je onze praktische verpakkingsgids.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.