Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Hoe frankeer ik mijn pakje?

Om een pakje te verzenden, hebt u een verzendetiket nodig. U hebt volgende mogelijkheden:

  • Als contractuele klant maakt u uw verzendetiket via Shipping Manager in ons klantenportaal.
  • Maak online een verzendetiket aan en print het zelf of laat het tegen betaling in een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt printen.
  • Koop uw verzendetiket in een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt (afhankelijk van het beschikbare aanbod).
  • Bestel het in de eShop van bpost (verkoop per 10) of koop een voorgefrankeerde verpakking. Als u een contract hebt, krijgt u uw factuur op het einde van de maand.

Om je pakjes zo goed mogelijk voor te bereiden, raadpleeg je onze praktische verpakkingsgids.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.