Krijg ik een schadevergoeding als mijn priorzending niet de volgende werkdag wordt bezorgd?
Helaas kunnen we je hiervoor niet vergoeden. Dat komt omdat je brief geen barcode heeft en we hem niet kunnen traceren. We kunnen niet achterhalen wanneer je brief in ons sorteercentrum kwam. Dat kan wel als je je brief verstuurt als aangetekende zending.
Wil je een klacht indienen omdat je priorzending niet op tijd is bezorgd? Neem dan contact op met de klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina.
    
                 Makkelijk al je pakjes volgen met de My bpost app
              
          Geen antwoord gevonden op je vraag?
Bellen
                                                            Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.
Of
Webform
                                                        Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.

 
     
            


 
 
 
 
