0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
My bpost app
Leveringsvoorkeuren
18
vragen
in de categorie
« Leveringsvoorkeuren »
Ik zal niet thuis zijn. Hoe kan ik mijn leveringsvoorkeuren instellen
Waarom werd mijn pakje niet geleverd volgens mijn voorkeur?
Mijn pakje werd niet volgens mijn leveringsvoorkeuren geleverd. Wat nu?
Waarom kan ik een bepaald Afhaalpunt niet kiezen als leveringsvoorkeur?
Ik vind mijn pakje niet terug op mijn veilige plaats. Wat nu?
Tot hoelang voor de levering kan ik mijn leveringsvoorkeuren aanpassen?
Waarom is de postbode niet eerst bij mij langsgekomen?
Kan het zijn dat mijn pakje bij mijn buur of op een veilige plaats wordt afgeleverd?
Welke leveringsvoorkeur kan ik kiezen als ik niet thuis ben?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle pakjes of kan ik ze per pakje apart instellen?
Wat houdt levering op een veilige plaats in?
Kan ik het leveringsmoment aanpassen?
Ik wil liever niet dat mijn pakje bij een bepaalde buur wordt geleverd. Hoe kan ik dit instellen?
Gelden mijn leveringsvoorkeuren voor alle bewoners op mijn huisnummer?
Waarom kan ik mijn werkadres niet opgeven als leveringsoptie via MijnVoorkeuren?
Waarom werd mijn pakje niet bij een buur geleverd?
Kan ik ook vrienden of familie die iets verder wonen opgeven als mijn buren?
Ik ben mijn e-mailadres vergeten voor MijnVoorkeuren. Wat nu?
Zoeken
Menu
Sluiten
Zoeken
Search