5 vragen
 voor het trefwoord « Klantendienst »
Hoe contacteer ik de klantendienst van bpost?
Er zijn verschillende manieren om een antwoord op je vraag te krijgen of om bpost te contacteren. Online Geef via de zoekfunctie van <a href="https://www.bpost.be/nl/faqs">onze veelgestelde vragen</a> een zoekterm in of navigeer er door de verschillende categorieën. Voor sommige diensten kan je ons per chat bereiken. Je vindt deze contactoptie rechtsonder terug op de betreffende webpagina’s. Telefonisch Het juiste telefoonnummer om te bellen en de openingsuren van de klantendienst vind je onderaan deze pagina. In een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt Je kan ook steeds terecht in een van onze kantoren. Gebruik onze <a href="https://www.bpost.be/nl/bpost-vinden">online tool</a> om er snel een in je buurt te vinden. Per post Je kan bpost ook per post bereiken op onderstaand adres. Je hoeft je brief niet te frankeren. Adres: bpost Postbus 5000 1000 Brussel
Hoe kan ik een klacht indienen bij bpost?
Is er iets misgelopen met je post, zending of pakje? Dat is natuurlijk vervelend. Gelukkig zijn er verschillende manieren om je probleem op te lossen. Via een online formulier (snelste weg) Op de volgende FAQ-pagina’s vind je onderaan een online formulier om je probleem te melden of een klacht in te dienen. Kies je specifieke probleemsituatie en vul het formulier in. Zo kunnen we je het snelst verder helpen. <a href="https://www.bpost.be/nl/faq/hoe-dien-ik-een-klacht-als-mijn-pakje-beschadigd-verloren-niet-bezorgd">Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?</a> <a href="https://www.bpost.be/nl/faq/ik-ontvang-mijn-post-gedeeltelijk-helemaal-niet-wat-kan-ik-doen">Ik ontvang mijn post gedeeltelijk of helemaal niet. Wat kan ik doen?</a> <a href="https://www.bpost.be/nl/faq/mijn-postbode-heeft-zijn-taak-niet-goed-uitgevoerd-wat-kan-ik-doen">Mijn postbode heeft zijn taak niet goed uitgevoerd. Wat kan ik doen?</a> <a href="https://www.bpost.be/nl/faq/mijn-pakje-werd-niet-volgens-mijn-leveringsvoorkeuren-geleverd-wat-nu">Mijn pakje werd niet volgens mijn leveringsvoorkeuren geleverd. Wat nu?</a> <a href="https://www.bpost.be/nl/faq/hoe-dien-ik-een-klacht-over-de-verhuisdienst">Hoe dien ik een klacht in over de Verhuisdienst?</a> Heb je toch nog een andere klacht? Bel dan onze klantendienst. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. (Van 8&nbsp; tot 12 u. en van 13 tot 17 u.) Ook bereikbaar op zaterdagvoormiddag. (Van 9 tot 13 u.)
De medewerker van de klantendienst met wie ik contact had, was niet vriendelijk. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat onze medewerker onvriendelijk was. Als dat verschillende keren is gebeurd, kan je dat online melden. We zullen je contactgegevens opvragen zodat we dit met juiste medewerker kunnen bespreken. Je kan dat melden via het online formulier onderaan deze pagina.
Waar vind ik een Postkantoor of PostPunt?
Via deze link vind je gemakkelijk alle Postkantoren, PostPunten en andere Afhaalpunten van bpost.
De medewerker van de klantendienst met wie ik contact had, kende jullie diensten en werking niet goed genoeg. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat onze medewerker onze diensten of werking niet genoeg kende. Als dat verschillende keren is gebeurd, kan je dat online melden. We zullen je contactgegevens opvragen zodat we dit met juiste medewerker kunnen bespreken. Je kan dat melden via het online formulier onderaan deze pagina.