Hoe kan ik een klacht indienen bij bpost?

Is er iets misgelopen met je post, zending of pakje? Dat is natuurlijk vervelend. Gelukkig zijn er verschillende manieren om je probleem op te lossen.

Via een online formulier (snelste weg)

Op de volgende FAQ-pagina’s vind je onderaan een online formulier om je probleem te melden of een klacht in te dienen. Kies je specifieke probleemsituatie en vul het formulier in. Zo kunnen we je het snelst verder helpen.

Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Ik ontvang mijn post gedeeltelijk of helemaal niet. Wat kan ik doen?
Mijn postbode heeft zijn taak niet goed uitgevoerd. Wat kan ik doen?
Mijn pakje werd niet volgens mijn leveringsvoorkeuren geleverd. Wat nu?
Hoe dien ik een klacht in over de Verhuisdienst?

Heb je toch nog een andere klacht? Bel dan onze klantendienst.

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. (Van 8  tot 12 u. en van 13 tot 17 u.)
Ook bereikbaar op zaterdagvoormiddag. (Van 9 tot 13 u.)

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.