Hoe contacteer ik de klantendienst van bpost?

Er zijn verschillende manieren om een antwoord op je vraag te krijgen of om bpost te contacteren.

  • Online

    Via onze onze onze veelgestelde vragen vind je meestal meteen een antwoord op je vraag. In sommige gevallen vragen we je om een online formulier in te vullen. Zo kunnen we je sneller verder helpen en hebben we meteen alle nodige info.

    Een klacht indienen kan je ook online via onze klachtenformulieren.

    Voor sommige diensten (bv. bpaid, de Verhuisdienst, Track & Trace) kan je ons ook via chat contacteren. Je vindt deze contactoptie rechtsonder terug op deze pagina's.

  • Telefonisch op 02 278 51 26

  • In een Postkantoor, PostPunt of PakjesPunt

    Je kan ook steeds terecht in een van onze kantoren. Gebruik onze online tool om er snel een in je buurt te vinden.

  • Per post

    Je kan bpost ook per post bereiken op onderstaand adres. Je hoeft geen postzegel op je brief te kleven.

    bpost
    Postbus 5000
    1000 Brussel

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.