6 vragen
 voor het trefwoord « Mijn post werd te laat geleverd »
Ik ontving een brief van 2 maanden geleden. Hoe kan dat?
Zo'n vertraging is uitzonderlijk. Onze excuses voor het ongemak. Bel de Klantendienst indien je een klacht wenst neer te leggen.
Mijn Mobile Postcard is bezorgd met vertraging. Wat kan ik doen?
Heb je je postkaart via de app voor 15 u verzonden, dan printen en verzenden we je kaart nog dezelfde dag.
  • Is de kaart prior verstuurd, dan wordt ze in België de eerste werkdag na aanmaak bezorgd.
  • Is de kaart non-prior verstuurd dan wordt ze binnen de 3 werkdagen bezorgd.
  • Stuur je een kaartje naar het buitenland, dan is de bezorging van je kaartje in handen van de postdiensten van dat land.
Is je kaart bezorgd met vertraging? Laat het ons weten via het online formulier onderaan deze pagina.
Krijg ik een schadevergoeding als mijn priorzending niet de volgende werkdag wordt bezorgd?
Helaas kunnen we je hiervoor niet vergoeden. Dat komt omdat je brief geen barcode heeft en we hem niet kunnen traceren. We kunnen niet achterhalen wanneer je brief in ons sorteercentrum kwam. Dat kan wel als je je brief verstuurt als aangetekende zending. Wil je een klacht indienen omdat je priorzending niet op tijd is bezorgd? Neem dan contact op met de klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina.
Mijn Postogram is niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Onze oprechte excuses. Indien je hiervoor een klacht wil indienen, contacteer je best onze klantendienst. Je kan dit doen via het online formulier onderaan deze pagina.
Mijn rouwbrieven zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Onze oprechte excuses. Indien je hiervoor een klacht wil indienen, contacteer je best onze klantendienst. Je kan dit doen via het online formulier onderaan deze pagina.
Mijn huwelijks- of geboortekaartjes zijn niet (op tijd) bezorgd. Wat nu?
Onze oprechte excuses. Indien je hiervoor een klacht wil indienen, contacteer je best onze klantendienst. Je kan dit doen via het online formulier onderaan deze pagina.