Mijn pakje lag niet klaar in het Afhaalpunt. Wat nu?

Het gebeurt dat het Afhaalpunt je pakje nog niet heeft kunnen verwerken waardoor de loketbediende je pakje niet meteen vindt of kan meegeven. Controleer voor de zekerheid de My bpost app of Track & Trace om zeker te zijn dat je pakje beschikbaar is in het Afhaalpunt.

Is je pakje volgens Track & Trace beschikbaar in het Afhaalpunt, maar ligt het er niet? Neem dan contact op met onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina. We zoeken dan voor je uit wat er is gebeurd en waar je pakje naartoe is.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Online formulier

Snel en efficiënt afgehandeld. Hou de barcode van je pakje bij de hand.