Mijn pakje lag niet klaar in het Afhaalpunt. Wat nu?

Het kan zijn dat het Afhaalpunt je pakje nog niet heeft kunnen verwerken, waardoor de loketbediende je pakje niet meteen vindt of kan meegeven. Controleer voor je het afhaalt via de My bpost app of Track & Trace dat je pakje beschikbaar is in het Afhaalpunt.

Is je pakje volgens Track & Trace beschikbaar in het Afhaalpunt, maar ligt het er niet? Vraag dan even na via de chatbot op Track & Trace of in de My bpost app. Die kan je normaal vertellen wat er is gebeurd en waar je pakje naartoe is. Als die toch geen antwoord klaar heeft, kan je als laatste stap een onderzoek starten via het online formulier onderaan deze pagina.

Je kan eenvoudig een chatgesprek starten nadat je de barcode en postcode van je pakje hebt ingevoerd in Track & Trace.

Loader not found
Postcode is niet nodig
Volg makkelijk je zendingen
Makkelijk al je pakjes volgen met de My bpost app

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Of

Online formulier

Hou de barcode van je pakje bij de hand.