Ik ontvang mijn post gedeeltelijk of helemaal niet. Wat kan ik doen?

Mogelijk is de bedeling van je post ten gevolge van uitzonderlijke omstandigheden (een staking, ziekte of extreme weersomstandigheden) verstoord. In dat geval doen we er alles aan om je post zo snel mogelijk terug correct te bezorgen.

Ontvang je je post al een tijdje maar gedeeltelijk of helemaal niet? Mogelijk loopt er iets mis met het doorsturen van je post of is je contract met de Verhuisdienst afgelopen. Kijk dit na in de veelgestelde vragen over de Verhuisdienst.

Ben je niet recentelijk verhuisd? Meld je foutieve postbedeling dan bij voorkeur via het online formulier onderaan deze pagina. We zullen je contactgegevens opvragen zodat we de juiste medewerker op de hoogte kunnen brengen en je post in de toekomst weer correct kunnen bezorgen. Op Brieven en Kaarten staat geen barcode. Post die je in het verleden gemist hebt kunnen we spijtig genoeg dus niet traceren.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.