Ik ontvang mijn post gedeeltelijk of helemaal niet. Wat kan ik doen?

Het spijt ons dat er post niet bij jou is bezorgd. Het kan zijn dat een staking, ziekte of extreme weersomstandigheden je post verstoort. In dat geval doen we er alles aan om je post zo snel mogelijk correct te bezorgen.

Heb je een contract bij onze Verhuisdienst of Doorzenddienst, en ontvang je geen post op je nieuwe adres? Mogelijk loopt er iets mis met het doorsturen van je post of is je contract afgelopen. Lees wat je kan doen.

Is er een andere reden, dan kan je dit ons altijd melden via ons online formulier. We zullen je contactgegevens opvragen zodat we je post snel weer correct kunnen bezorgen. 

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

De snelste en makkelijkste manier om je probleem te melden.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.