Hoe dien ik een klacht in over de Verhuisdienst?

Bij een probleem met de Verhuisdienst helpen we je graag op 3 manieren verder:

  • Spreek je postbode aan. Die kan je vaak meteen een heldere uitleg of concrete tips geven.
  • Bel onze klantendienst op via het nummer 02 278 51 26.
    • Maandag-vrijdag: tussen 8 en 12.30 uur of tussen 13 en 18 uur
    • Zaterdag: tussen 9 en 13 uur
  • Vul het online klachtenformulier in. Dan krijg je van ons een e-mail met de stappen die bpost of jij kan ondernemen.

Houd je contractnummer bij de hand. Dan kunnen we je sneller verder helpen. Ken je je contractnummer niet? Je vindt het, met ‘AC’ vooraan, in je contract, in de bevestigingsbrief of -mail, in de briefwisseling met bpost en in je online account.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Of

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.