0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Post doorsturen of bewaren
Bij verhuis
Aanvragen of verlengen
32
vragen
in de categorie
« Aanvragen of verlengen »
Ik verhuis. Hoe laat ik mijn post op mijn nieuwe adres leveren?
Hoe verleng ik mijn contract met de Verhuisdienst?
Ik verhuis. Moet ik mijn adreswijziging doorgeven aan al mijn contacten en leveranciers?
Als ik mijn adres wijzig bij mijn stad of gemeente, worden bpost en mijn contacten dan ook automatisch verwittigd?
Kan ik het contract met de Verhuisdienst verlengen? Zelfs als de einddatum al is gepasseerd?
Mijn contract is afgelopen. Hoe moet ik het verlengen zonder een nieuw contract af te sluiten?
Kan ik mijn post doorsturen naar een tijdelijk adres zoals een hotel of ander vakantieverblijf?
Ik maakte een fout bij de aanvraag van de Verhuisdienst, wat nu?
Wie kan de Verhuisdienst gebruiken?
Ik verhuis. Waar vraag ik de Verhuisdienst aan voor mijn post?
Krijg ik een bevestiging van mijn contract? Wat moet ik daarvoor doen?
Wat als mijn adres niet wordt herkend bij het online aanvragen van de Verhuisdienst?
Hoeveel kost het mij om mijn contract met de Verhuisdienst te verlengen?
Wat doe ik als de bewoners van mijn oude adres naar verschillende adressen verhuizen, bijvoorbeeld bij een scheiding of het einde van een samenwoning?
Wat heb ik nodig om de Verhuisdienst aan te vragen?
Ik gebruik verschillende varianten op mijn voornaam. Moet ik die allemaal doorgeven voor de Verhuisdienst?
Wat zijn de voorwaarden om een contract te starten bij de Verhuisdienst?
Hoe vraag ik de Verhuisdienst online aan?
Welke post stuurt de Verhuisdienst door?
Kan ik de Verhuisdienst aanvragen voor meerdere personen?
Ik heb geen bpost-account. Kan ik de Verhuisdienst aanvragen?
We hebben nog een oud contract met de Verhuisdienst. Kan ik dat opnieuw activeren?
Kan ik de Verhuisdienst onderbreken?
Ik vraag de Verhuisdienst aan. Wanneer start mijn contract?
Ik heb mijn contract verlengd. Waarom wordt mijn post niet meer doorgestuurd?
Kan ik de Verhuisdienst aanvragen als ik al verhuisd ben?
Kan ik een vorig contract dupliceren, zodat dezelfde gegevens automatisch in de nieuwe overeenkomst staan?
Wat is de minimum- en maximumduur van een contract met de Verhuisdienst?
De naam van mijn straat is veranderd. Moet ik een abonnement op de Verhuisdienst nemen?
Krijg ik een mail op het einde van mijn contract met de Verhuisdienst?
Kan ik post doorsturen naar een Postbus?
Kan ik post laten doorsturen van een Postbus naar een ander adres?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search