Hoe verleng ik mijn contract om post te laten doorsturen?

Je kan je post 3, 6 of 12 maanden langer laten doorsturen door je contract met de Verhuisdienst te verlengen. Er zijn 3 voorwaarden:

  • Je contract is nog niet afgelopen en verloopt ook niet vandaag.
  • Je zit nog niet aan de maximale contractperiode van 24 maanden.
  • We ontvangen je betaling ten laatste op de woensdag voor de einddatum van je contract.

Is dat niet het geval? Dan verzenden we je post opnieuw naar je oude adres. Je moet dan een nieuw contract afsluiten.

Hoe je je contract verlengt, hangt af van de manier waarop je het afsloot: online of via een Postkantoor.

Ik sloot mijn contract online af

  • Surf naar de pagina van de Verhuisdienst en meld je aan, met je e-mailadres en wachtwoord of via itsme.
  • Kies ‘Mijn contracten beheren’.
  • Selecteer je contract.
  • Kies hoelang je het contract wil verlengen. Dat is altijd een veelvoud van 3 maanden, tot maximaal 24 maanden.
  • Betaal met Bancontact, Visa, Mastercard of een overschrijving.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail met de nieuwe einddatum.

Ik sloot mijn contract in een Postkantoor af

  • Kies hoelang je je contract wil verlengen: 3, 6 of 12 maanden.
  • Zoek het tarief dat overeenkomt met je keuze op de "pagina ‘Afwezigheid en verhuis’.
  • Schrijf het bedrag over op BE40 0003 2588 7563 met BIC-code BPOT BEB1.
  • Vul je contractnummer (ACXXXXXXX) in als vrije mededeling. Je vindt dat nummer in je contract, in de bevestigingsbrief of -mail, in de briefwisseling met bpost en in je online account.
  • Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Hebben we je e-mailadres niet, dan krijg je een brief.

Hoeveel kost het om de Verhuisdienst te verlengen?

De tarieven van de Verhuisdienst vind je bij ‘Afwezigheid en verhuis’.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Of

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.