Hoe weet ik of ik mijn zending kan volgen?

Je kan dit weten aan de hand van de barcode van je zending. Alle zendingen met een barcode kan je online volgen, tenzij deze met de letter ‘U’ begint.

Een barcode met de letter 'U' kan je niet volgen en wordt enkel gebruikt om de invoerprocedure mogelijk te maken in het land van bestemming.

De barcode vind je in onze communicatie over je zending (My bpost app, e-mail of sms), op het ontvangstbewijs van het Postkantoor en op het afwezigheidsbericht van de postbode.

Om je zending te volgen, moet je de volledige barcode invoeren via Track & Trace of in de My bpost app.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.