Het leveringsadres van mijn pakje is verkeerd. Wat nu?

Het adres dat we tonen op Track & Trace of in de My bpost app, is het adres dat wij hebben gekregen van de afzender.

Is dit adres niet uw huidige adres?

Jammer genoeg kunnen we het niet wijzigen. De zending zal op het vermelde adres worden geleverd. Kijk na of uw profielgegevens up-to-date zijn in de webshop.

Ziet u een fout of onvolledig adres?

Het adres dat we tonen, is het adres dat wij hebben gekregen van de afzender.

Wanneer de zending toekomt bij bpost voor de verwerking, vergelijken we uw adres met onze adressendatabase en proberen we het aan te vullen en kleine foutjes te verbeteren. Wanneer uw zending onderweg is voor levering, wordt aan onze postbodes gevraagd om het adres dat wordt getoond, te vergelijken met het adres dat op het etiket van de zending is gedrukt.   

Als we het adres niet vinden of niet kunnen matchen, dan sturen we uw zending terug naar de afzender. U wordt daarvan verwittigd op Track & Trace en in de My bpost app. Neem in dit geval contact op met de afzender om te bepalen welke stappen er moeten worden genomen.

Komt uw zending van buiten de EU?

Ziet u tijdens de invoerprocedure een verkeerd adres, dan raden we u aan om de zending te weigeren wanneer u de uitnodiging tot betaling van de invoerkosten ontvangt. We kunnen u niet garanderen dat de zending correct wordt geleverd, en u kan de betaalde invoerkosten niet terugkrijgen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.