Er zijn kosten verbonden aan de levering van mijn pakje, hoe kan ik die betalen?

Ontvang je thuis een pakje met ‘betaling bij levering’, dan kan je dit op verschillende manieren betalen:

Cash betalen

Je kan cash betalen aan de postbode, maar dan moet je wel het exacte bedrag afgeven.

Mobiel betalen

Je kan ook mobiel betalen met je banking app of de Payconiq by Bancontact app. De postbode maakt dan een QR-code aan die je scant met je banking app. Daarna ontvangen jullie beiden een bevestiging van de betaling.
De postbode zal je pakje met betaling bij levering in een Postkantoor of een PostPunt leveren als:

  • je niet thuis bent.
  • je het exacte bedrag niet cash of mobiel kan betalen
  • je wil betalen met een debet- of kredietkaart.
  • het om een bedrag gaat van meer dan 1000 euro.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.