Mijn pakje zou geleverd worden, maar is terug naar de afzender. Waarom, en hoe kan ik het toch nog ontvangen?

bpost zendt uw pakje terug naar de afzender als:

  • De afzender uw leveringsadres verkeerd heeft ingevoerd.
  • Uw pakje werd geweigerd aan de deur (doordat het bijvoorbeeld beschadigd is)
  • U na 14 kalenderdagen uw pakje niet bent gaan afhalen in het Afhaalpunt
  • U na 5 kalenderdagen uw pakje niet bent gaan afhalen in de Pakjesautomaat

Contacteer de afzender om verdere stappen te ondernemen.

Is er toch iets mis gelopen en hebben we uw pakje onterecht teruggestuurd dan kan u dit melden aan onze klantendienst. Dat kan best via online formulier onderaan deze pagina.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.