Reclamezendingen bewijzen impact!
- 4 Minuten leestijd
Delhaize valt in de smaak bij wijnliefhebbers dankzij een slim gepersonaliseerde Paper Mail
- 4 Minuten leestijd
De Kaasfee in Knokke-Heist kiest voor Paper Mail en creëert met 18.000 postkaartjes een overweldigende store traffic
- 2 Minuten leestijd
Beter eten en beter leven dankzij data
- 5 Minuten leestijd
Waarom A.S. Adventure grootschalig Paper Mail inzet voor webtraffic
- 4 Minuten leestijd
Een Paper Mail met een wow-saleseffect
- 4 Minuten leestijd
Regionale store traffic via Paper Mail
- 5 Minuten leestijd
Best of In-Home Advertising Awards - genomineerden Vijf inspirerende cases met Paper Mail
- 5 Minuten leestijd
De paper mail en door-to-door mediamix van Mr. Georges: authentiek, lokaal en kwaliteit !
- 1 Minuten leestijd
LU verovert met Paper Mail drie keer het hart van de consument
- 2 Minuten leestijd
Innovatie in retailconcepten en Paper Mail
- 3 Minuten leestijd
Paper Mail en innovatie in duurzaamheid
- 5 Minuten leestijd
Lingeriezaak maakt van opendeurdagen groot succes dankzij gepersonaliseerde uitnodiging
- 2 Minuten leestijd
Direct mail (Paper Mail) behoudt een stabiele plaats in de mediamix
- 1 Minuten leestijd
Yves Rocher. Papier blijft belangrijk in multi-channel verkoop.
- 7 Minuten leestijd
Case Medi-Market – Hoe (re)activeer je je klanten met Paper Mail in de mediamix?
- 3 Minuten leestijd
De ROI van Paper Mail is meer dan respons en conversie
- 4 Minuten leestijd
Paper Reach - De nieuwe referentiemeting voor In-Home Advertising
- 2 Minuten leestijd
In gesprek met Daniëlle Vanwesenbeeck – General Manager Mastermail en with-love.be over de meerwaarde van personalisatie
- 7 Minuten leestijd
In gesprek met Debby De Ridder – Head of Copy BBDO, over de kracht van (long) copy
- 7 Minuten leestijd
Zo zorgt Carrefour ervoor dat zijn trouwe klanten nog sterker aan hun merk gehecht zijn en genereert drive to store met een gepersonaliseerde box.
- 7 Minuten leestijd
Hoe zorgt u ervoor dat uw reclame bij de juiste mensen terechtkomt?
- 7 Minuten leestijd
Postkaart: kort, krachtig en emotioneel
- 4 Minuten leestijd
Hoe kledingketen ZEB een duurzame relatie opbouwt met haar klanten
- 7 Minuten leestijd
Data? Zo gaat u te werk om hun kwaliteit te verzekeren
- 7 Minuten leestijd
3 soorten data voor een driedubbele impact
- 7 Minuten leestijd
5 creatieve manieren om online traffic te genereren via In-Home Advertising
- 7 Minuten leestijd
In-Home Advertising 'meets' technologie: 5 innovatieve cases
- 7 Minuten leestijd
Inspelen op de verwachtingen van uw klanten: zo doet u dat
- 7 Minuten leestijd
De creatieve mogelijkheden van In-Home Advertising: 4 inspirerende cases
- 7 Minuten leestijd
Hoe raakt u uw klant op het juiste moment?
- 7 Minuten leestijd
Slim gebruik van data in Direct Mail: 4 straffe campagnes
- 7 Minuten leestijd
bpost brengt de Tomorrowland dj’s bij u thuis via een muzikale Direct Mail
- 7 Minuten leestijd
Millennial cases
- 7 Minuten leestijd
Trendy artikelen
Digitale fraude voorkomen door preventie: Paper Mail zorgt voor impact.
- 3 Minuten leestijd

