Mijn e-mailadres is gewijzigd. Kan ik mijn credits overzetten naar mijn nieuwe e-mailadres?

Als je een nieuwe e-mailadres hebt, maak je best een nieuwe account aan. Je kan dan de credits op je oude account overzetten naar je nieuwe account. Dat doe je zo:

  • Log in op je nieuwe account en selecteer ‘Menu’ rechtsonder in de app.
  • Kies vervolgens ‘Mijn account’ en selecteer onderaan ‘Mijn credits overdragen’.
  • Vul je oude e-mailadres in waarmee je credits kocht.
  • Je ontvangt een e-mail op je oude e-mailadres om de credits over te zetten. Je aangemaakte kaartjes en adresgegevens kan je niet overzetten van je oude naar je nieuwe account. Tenzij je adressen gebruikte uit je adresboek van je telefoon of je simkaart, dan kan je ze opnieuw importeren.

Lukt het niet om je credits over te zetten, neem dan contact op met onze klantendienst.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.