0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Home
Bpost Account

De voordelen van je bpost-account?

Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
  • Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
  • Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
  • Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Home
  • Mijn bpost
    • Aanmelden
    • Registreer
    • Business Portaal
  • Particulier
  • Zakelijk
  • NL
  • EN
  • FR
  • DE
Vind bpost
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Volg je pakje
Bereken en verzend
Bereken en verzend
Terug
  • Pakje verzenden
  • Pakje ontvangen
  • Brief verzenden
  • Post doorsturen
  • Veelgestelde vragen
  • eShop
Hallo,

Ik spreek Nederlands

Bonjour,

Je parle Français

Hello,

I speak English

Guten Tag,

Ich spreche Deutsch

Pakje verzenden
Kies een onderwerp
bpost-account bpaid Brieven en kaarten verzenden Diensten in het Postkantoor Dienstverlening My bpost app Pakje ontvangen Pakje terugsturen Pakje verzenden Post doorsturen of bewaren Post ontvangen Ria Nummerplaten Wens- en postkaarten
Er loopt iets mis
Kies een onderwerp
Verzenden binnen België Verzenden naar het buitenland Verzendopties Verzenden zonder etiket Tarieven Er loopt iets mis
Mijn pakje is beschadigd
Mijn pakje werd naar me teruggestuurd
Mijn pakje is verloren
Mijn pakje zit ergens vast

11  vragen
 in de categorie « Er loopt iets mis »

Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Hoe worden mijn bestemmeling en/of ik vergoed bij beschadiging of verlies van mijn pakje?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?
Ik nam een garantie op mijn pakje. Wanneer word ik terugbetaald in geval van schade of verlies?
Hoe bewijs ik de waarde van het voorwerp dat ik verzend?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?

Download My bpost app

google_play_download app_store_download

google_play_download app_store_download

    • Veelgestelde vragen
    • Privacy
    • Algemene voorwaarden
    • Cookies
    • Toegankelijkheid
    • Disclaimer
    Facebook
    Youtube
    X - Twitter
    instagram
    Linkedin

    Copyright © 2025 bpost