0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
EN
FR
DE
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Pakje verzenden
Er loopt iets mis
Mijn pakje is beschadigd
Mijn pakje werd naar me teruggestuurd
Mijn pakje is verloren
Mijn pakje zit ergens vast
17
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Hoe dien ik een klacht in als mijn pakje beschadigd, verloren of niet bezorgd is?
Hoe kan ik een klacht indienen bij verlies, beschadiging of niet-bezorging van mijn pakje?
Wat gebeurt er als mijn pakje niet is afgeleverd?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Wie contacteer ik als er iets misloopt met mijn pakje in het buitenland?
Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?
Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?
Moet ik diefstal van mijn pakje aangeven bij de politie?
Hoe worden mijn bestemmeling en/of ik vergoed bij beschadiging of verlies van mijn pakje?
Hoe krijg ik toch mijn geld als mijn pakje verloren of beschadigd raakt bij zending met betaling bij levering?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Ik nam een garantie op mijn pakje. Wanneer word ik terugbetaald in geval van schade of verlies?
Mijn bestemmeling heeft het pakje geweigerd. Wat nu?
Ik krijg een wit scherm als ik mij aanmeld op de online verzendtool. Wat nu?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search