Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?

  • Vraag aan de bestemmeling of hij al in zijn brievenbus heeft gekeken of iemand anders het pakje in ontvangst heeft genomen.
  • Vraag aan de bestemmeling of het pakje werd afgeleverd bij de buren of op een veilige plaats, al of niet volgens zijn leveringsvoorkeuren.
    Als hij het pakje nergens vindt, neem dan contact op met onze klantendienst. Dat doe je best via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie en documenten bezorgen om je dossier te behandelen. Hou het nummer van de barcode of de referentie bij de hand.

Enkel jij als afzender kan hiervoor een dossier laten openen bij ons.

    Geen antwoord gevonden op je vraag?

     

    Neem contact met ons op.

    Bellen

    Maandag - vrijdag : 
    08.00 - 12.30 u.
    13.00 - 18.00 u.

    Zaterdag :
    09.00 - 13.00 u.

    Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

    Webform

    Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.