

Zaken doen, op uw manier
Hoogtepunt van de week

Het optimaliseren van onze dienstverlening, dat is voor bpost een verhaal dat nooit stopt. De voorbije maanden hebben onze experten hard gesleuteld aan onze digitale tools en toepassingen. Het doel? Het uw klant nog makkelijker maken om zijn online aankopen te volgen en te laten leveren zoals hij dat wil. Kijk even mee naar onze laatste updates.

Danone, Delhaize, Jacobs Douwe Egberts, Pro-Duo, Proximus, Telenet en Schoenen Torfs bundelen de krachten als CULT (Collaborative Urban Logistics & Transport). Samen met bpost willen ze het aantal kilometers en de uitstoot van hun stadsleveringen verminderen.

Nederlandse webshops zijn populair bij de Belgische consument. Als Belgen niet op een Belgische webshop kopen, dan toch liefst op een Nederlandse. Bij bpost willen we ervoor zorgen dat de Nederlandse webshops hun pakjes zo snel mogelijk bij hun Belgische klanten krijgen.

“Elke euro die extra werd geïnvesteerd in Paper Mail bracht gemiddeld 7,7 euro op”
bpost media won met haar Paper Mail ROI Research Project een bronzen Amma Award voor Media Research of The Year. Wat maakt dit onderzoek zo bijzonder en waarom is het innoverend voor adverteerders in ons land?





























