Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?

De meeste afzenders hebben vaste afspraken met bpost voor verloren en beschadigde pakjes. Alleen jij als afzender kan een dossier laten openen voor een verloren of beschadigd pakje omdat jij bpost betaalt voor de verzending.

Neem best contact op met onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kunnen we het snelst een onderzoek starten.

  • In geval van schade moet je klacht bij ons ingediend worden binnen de 7 kalenderdagen.
  • Als de status van Track & Trace meerdere werkdagen niet verandert (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), kan de verzender ook een onderzoek aanvragen.

Ben jij de ontvanger, neem dan contact op met je afzender.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.