Wie contacteer ik als er iets misloopt met mijn pakje in het buitenland?

Controleer de status van je pakje in de Track & Trace. Als de status van je pakje niet verandert kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  • Je pakje heeft vertraging.
  • Onze collega's in het buitenland geven geen Track & Trace-informatie over je pakje.

Als de status van Track Trace meerdere werkdagen niet verandert (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland en minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), neem dan contact op met onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina. We starten dan een onderzoek in het buitenland.

Enkel de afzender kan hiervoor een dossier laten openen bij ons. Ben jij de ontvanger, neem dan contact op met je afzender.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Web form

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld. 
 

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.