Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje lijkt ergens vast te zitten. Het beweegt al een tijdje niet meer op Track & Trace.
Werd je pakje nog niet geleverd, controleer dan eerst de status van je zending via Track & Trace of in de My bpost app. Als de status van je pakje meerdere werkdagen niet is veranderd (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), kan je de afzender vragen om contact op te nemen met onze klantendienst. Alleen de afzender van je pakje kan klacht indienen.
Ben jij de afzender, contacteer dan onze klantendienst. Dit doe je best via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie bezorgen om snel een onderzoek te starten.
Mijn pakje zit ergens vast
211
Mijn pakje is langer dan verwacht onderweg. Wat nu?
Wacht nog even af. Als de status van je pakje meerdere werkdagen niet meer is veranderd (minstens 5 werkdagen voor zendingen naar een buurland, minstens 10 werkdagen voor het Verenigd Koninkrijk en alle andere landen), raden we je aan om contact op te nemen met de afzender.Hij zoekt dan samen met bpost naar een oplossing. Alleen de afzender van je pakje kan klacht indienen voor niet levering.
Ben jij de afzender? Dan kan je de klantendienst hiervoor contacteren bij voorkeur via het online formulier onderaan deze pagina. Zo kan je ons meteen alle nodige informatie bezorgen om een onderzoek te starten.
Mijn pakje zit ergens vast
211
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij proberen steeds alle nationale pakjes de eerstvolgende werkdag af te leveren. Je kan via Track & Trace en de My bpost app steeds de status van je pakje volgen. Het aangegeven tijdslot is een indicatie, 95% van de pakjes wordt binnen dit tijdslot geleverd.
Mijn pakje volgen
187
Werkt de Mobile Postcard-app op computer, tablet en smartphone?
De Mobile Postcard-app van bpost werkt op je smartphone en tablet. Met de app maak en stuur je gepersonaliseerde postkaarten. Je gebruikt de foto's op je smartphone en tablet en voegt er een thema, stickers en een boodschap aan toe. Wij maken van je online gemaakte postkaart een echte postkaart en bezorgen die in België (binnen de 3 werkdagen) en in het buitenland. Verras je vrienden en familie met postkaarten van Mobile Postcard, als verjaardagskaart, huwelijkskaart of vakantiekaart.
Gepersonaliseerde kaarten maken via je computer doe je met MijnKaart.
Download de app:


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.