Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Krijg ik in het Postkantoor of PostPunt een bewijs dat mijn aangetekende zending is verzonden?

In het PostPunt of Postkantoor wordt je afgiftebewijs onmiddellijk gevalideerd met een poststempel. De barcode op het afgiftebewijs wordt op je zending gekleefd. De rest van het afgiftebewijs krijg je terug en geldt als een juridisch bewijs dat je zending is verzonden.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.