0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Mijn bpost
Aanmelden
Registreer
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
-
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
eShop
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
My bpaid
Login
Veiligheid
Gebruik van My bpaid
Saldo en verrichtingen consulteren
38
vragen
in de categorie
« My bpaid »
Hoe bekijk ik het saldo op mijn bpaidkaart?
Hoe doe ik een online aankoop met Mastercard Identity Check?
Kan ik mijn bpaidkaart herladen via de My bpaid-app?
Waarvoor dient de mPIN-code?
Hoe activeer ik mijn bpaidkaart om op beveiligde sites te betalen? (Ik heb een smartphone en ik heb de app gedownload.)
Hoe download ik de My bpaid-app?
Ik betaalde met mijn bpaidkaart, maar de betaling is niet succesvol afgerond. Gaat er nu geld van mijn kaart?
Moet ik een Mijn bpaid profiel aanmaken om het saldo van mijn bpaidkaart te kunnen bekijken?
Ik heb mijn verificatiecode voor de Mastercard Identity Check niet ontvangen, wat nu?
Kan ik mijn verrichtingen zien in de My bpaid-app?
Ik heb mijn verificatiecode via SMS niet ontvangen. Wat nu?
Hoe activeer ik mijn bpaidkaart om op beveiligde sites te betalen? (Ik heb geen smartphone.)
Wat als ik Mastercard Identity Check niet activeer op mijn bpaidkaart?
Waarom wordt mijn verificatiecode niet aanvaard?
Krijg ik een overzicht van mijn uitgaven op papier of e-mail?
Hoe worden online betalingen met mijn bpaidkaart beveiligd?
Hoe valideer ik een online betaling?
Hoe verander ik een gsm-nummer in de My bpaid-app?
Hoe betaal ik op een beveiligde site met mijn bpaidkaart?
Ik heb 3 verkeerde codes ingevoerd tijdens een online betaling. Wat moet ik doen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen via de bpaid app of de My bpaid website?
Kan ik mijn bpaidkaart bij verlies of diefstal via de app blokkeren?
Ik heb een nieuwe smartphone. Wat moet ik doen?
Hoe werkt de extra authenticatiestap in de nieuwe app?
Hoe weet ik welke websites werken met de Mastercard Identity Check?
Ontvang ik de verificatiecode ook per sms als ik online aankoop in het buitenland?
Ik registreerde mij voor de eerste keer in de app, maar kreeg geen bevestiging daarvan. Wat moet ik doen?
Ik wil een beveiligde betaling valideren via de My bpaid-app maar ik krijg geen melding. Wat moet ik doen?
Hoe betaal ik op een beveiligde site met mijn bpaidkaart? (Ik heb geen smartphone.)
Kan ik mijn saldo bekijken in het buitenland?
Ik kreeg een mail om mijn persoonlijke gegevens door te geven voor de Master Identity Check. Wat moet ik doen?
Hoeveel kost de My bpaid-app?
Wat moet ik doen wanneer ik mijn smartphone verlies of als hij wordt gestolen?
Welke besturingssystemen ondersteunen de My bpaid-app?
Wat can ik doen met de bpaid-app?
Mijn gsm-nummer is veranderd. Hoe pas ik het nummer aan dat is gekoppeld aan mijn bpaidkaart?
Kan ik in het rood gaan met mijn bpaidkaart?
Is mijn bpaidkaart voldoende beveiligd?
-
-