5 vragen
 voor het trefwoord « Kaart geblokkeerd »

Ga naar een Postkantoor om je bpaidkaart te laten deblokkeren, bijvoorbeeld als je 3 keer de verkeerde pincode intypte.

Als je kaart wordt geblokkeerd, moet je een nieuwe bpaidkaart kopen. Ga daarvoor langs in een Postkantoor, en breng je geblokkeerde bpaidkaart en je identiteitskaart mee. Je krijgt een nieuwe bpaidkaart met een nieuwe pincode. We zetten je saldo over van je oude naar je nieuwe kaart. Als je kaart kapot is, dan vervangen we die gratis.

Goed om te weten: per persoon kan je 3 bpaidkaarten aanvragen met een totale jaarlijkse herlaadlimiet van € 24 000.

Als je bpaidkaart is ingeslikt door een automaat moet je onze klantendienst meteen contacteren om je kaart te laten blokkeren. In de app vind je een knop 'Kaart blokkeren'. Daarmee bel je automatisch naar de klantendienst die 24/7 bereikbaar is om je bpaidkaart te blokkeren. Of bel rechtstreeks naar de klantendienst via het nummer onderaan deze pagina. Dit nummer is 24/7 bereikbaar om je bpaidkaart te blokkeren.

Vraag daarna een nieuwe bpaidkaart aan in een Postkantoor of PostPunt. We zetten het saldo van je oude bpaidkaart over op je nieuwe. Als je geen nieuwe kaart wil, schrijven we het resterende bedrag over op je bankrekening, plus een deel pro rata van de jaarlijkse administratiekosten.

 

Als je kaart wordt geblokkeerd, is dat meestal omdat je 3 keer de verkeerde pincode ingaf. Ga naar een Postkantoor om je kaart te deblokkeren. Heb je geen (foute) pincode ingevoerd of vermoed je fraude, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.

Je kan je bpaidkaart niet blokkeren met Card Stop. Bij verlies of diefstal moet je onze klantendienst contacteren. Dan blokkeren wij meteen je kaart.

In de app vind je een knop 'Kaart blokkeren'. Daarmee bel je automatisch naar de klantendienst die 24/7 bereikbaar is om je bpaidkaart te blokkeren. Of bel rechtstreeks naar de klantendienst via het nummer onderaan deze pagina. Dit nummer is 24/7 bereikbaar om je bpaidkaart te blokkeren.