0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Residential
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Pakje verzenden
Pakje ontvangen
Brief verzenden
Post doorsturen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
bpaid
Er loopt iets mis
Geweigerde betalingen
Geld opladen lukt niet
Kaart verlopen
Pincode vergeten
Kaart geblokkeerd
Kaart beschadigd / werkt niet
Gereserveerd bedrag vrijmaken
32
vragen
in de categorie
« Er loopt iets mis »
Ik heb mijn aankoop geannuleerd, maar het bedrag is geblokkeerd. Hoe deblokkeer ik het bedrag?
Het geld dat ik overschreef, staat niet op mijn bpaidkaart. Wat liep er mis?
Wat als ik de verkeerde code of het verkeerde Mastercard Identity Check wachtwoord ingeef?
Mijn bpaidkaart is geblokkeerd. Hoe laat ik ze deblokkeren?
Ik ga niet akkoord met het bedrag dat van mijn bpaidkaart werd gehaald. Wat moet ik doen?
Ik betaalde met mijn bpaidkaart, maar de betaling is niet succesvol afgerond. Gaat er nu geld van mijn kaart?
Waarom werd mijn betaling via bpaid geweigerd?
Ik ben mijn pincode van mijn bpaidkaart vergeten. Hoe krijg ik een nieuwe code?
Als ik een aankoop doe, gaat het geld dan direct van mijn bpaidkaart?
Waarom werd mijn bpaidkaart geblokkeerd?
Ik wilde mijn bpaidkaart herladen, maar dat werd geweigerd. Hoe komt dat?
Kan ik mijn bpaidkaart blokkeren met Card Stop?
Waarom werd mijn online betaling met mijn bpaidkaart geweigerd?
Mijn bpaidkaart vervalt (binnenkort). Wat moet ik doen?
Wat is een gereserveerd bedrag?
Hoe krijg ik de pincode van mijn bpaidkaart?
Ik kocht iets online, maar de bestelling kwam niet aan. Gaat het bedrag dan van mijn bpaidkaart?
Wat moet ik doen als er niet genoeg geld op mijn bpaidkaart staat bij een betaling?
Mijn bpaidkaart is ingeslikt door een automaat. Wat moet ik doen? En hoe krijg ik mijn saldo terug?
Wanneer wordt een gereserveerd bedrag vrijgegeven?
Hoeveel keer mag ik een pincode ingeven voor mijn kaart wordt geblokkeerd?
Hoe weet ik of mijn bpaidkaart is vervallen?
Mijn bpaidkaart is kapot, wat nu?
Als mijn bpaidkaart wordt vervangen, blijft mijn pincode dan dezelfde?
Ik kocht iets online, maar ontving mijn pakje nog niet. Het bedrag blijft wel geblokkeerd op mijn bpaidkaart. Is dat normaal?
Waarom werd mijn betaling in de winkel of geldopname met mijn bpaidkaart geweigerd?
Als de betaling met mijn bpaidkaart werd geweigerd, kan ik dan een bewijs krijgen om zeker te zijn dat het geld niet van mijn kaart ging?
Als mijn kaart werd geblokkeerd, moet ik dan een nieuwe bpaidkaart kopen?
Mijn gepersonaliseerde bpaidkaart is kapot, gestolen of verloren. Hoe kan ik deze vervangen?
Wat als de voornaam op mijn gepersonaliseerde bpaidkaart niet overeenkomt met de bevestigingsmail van mijn bestelling?
Ik heb mijn nieuwe pincode niet ontvangen. Wat nu?
Kan ik mijn pincode veranderen?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search