Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk naar België. Onze partner Royal Mail werkt hard aan een oplossing van het probleem.

Sluiten

Wat heb ik nodig om de Verhuisdienst aan te vragen?

Om de Verhuisdienst online aan te vragen, heb je deze zaken nodig:

  • Je bankkaart of homebanking
  • Je oude en nieuwe adres
  • De identiteitskaartnummers van alle verhuizende personen vanaf 15 jaar
  • Een e-mailadres om sneller en eenvoudiger met je te communiceren en je de bevestiging van het contract te sturen. Je e-mailadres is ook je gebruikersnummer als je een account aanmaakt (niet verplicht) of inlogt om de Verhuisdienst te verlengen, aan te passen of stop te zetten. Als je je e-mailadres doorgeeft, mis je ook geen interessante producten of diensten van bpost meer – tenzij je uitdrukkelijk vraagt om geen nieuws te ontvangen.

Om de Verhuisdienst in een Postkantoor aan te vragen, heb je deze zaken nodig:

  • Cash of bankkaart
  • Oude en nieuwe adres
  • Je originele identiteitskaart
  • Aanvraagformulier ondertekend door alle verhuizende personen vanaf 15 jaar

De identiteit wordt nagegaan aan het loket. Op vertoon van een origineel Belgisch identiteitsbewijs van de hoofdbewoner (of een door de bevoegde gemeente afgegeven bewijs van woonplaats) kan de Verhuisdienst aangevraagd worden. Als de aanvrager een aanvraag indient voor een andere persoon, moet hij  een volmacht voorleggen.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.