Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk naar België. Onze partner Royal Mail werkt hard aan een oplossing van het probleem.
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen via de bpaid app of de My bpaid website?
Op de bpaid applicatie
Nadat u bent ingelogd, gaat u naar het menu "Meer" "Mijn account" en selecteert u "E-mailadres en paswoord". Als u biometrische gegevens gebruikt, zal u om veiligheidsredenen worden gevraagd om opnieuw in te loggen met uw inloggegevens. U kunt dan uw e-mailadres bijwerken.
Nadat u uw wachtwoord hebt gewijzigd, moet u zich opnieuw aanmelden met uw e-mailadres en uw nieuwe wachtwoord.
Op het My bpaid portaal
Nadat u bent ingelogd op de Mijn bpaid website, gaat u naar het menu "Mijn gegevens" en klikt u op de knop "Wijzig" onder "E-mailadres". U zult een nieuw e-mailadres kunnen invoeren.
Nadat u uw e-mailadres hebt gewijzigd, moet u zich opnieuw aanmelden met uw nieuwe e-mailadres en wachtwoord.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.