Hoe pas ik mijn contract met de Verhuisdienst aan?
Hoe je je contract aanpast, hangt af van de manier waarop je het afsloot:
- Online: meld je aan via de pagina van de Verhuisdienst, met je e-mailadres en wachtwoord, of via itsme. Kies daarna ‘Mijn contracten beheren’ om je gegevens te wijzigen.
- Via e-mail: woon je in het buitenland of raak je niet in een Postkantoor? Stuur dan een mail naar domymove@bpost.be.
- In een Postkantoor: ga naar een Postkantoor naar keuze.
Deze gegevens kan je aanpassen
Op de dag van de aanvraag
- Schrijffouten in de naam van de persoon die de Verhuisdienst aanvroeg.
Neem daarvoor contact op met de klantendienst via 02 278 51 26. Houd je contractnummer bij de hand.
Tot de woensdag vóór de start van de Verhuisdienst
- De start- en einddatum van je contract.
Tot de Verhuisdienst afloopt
- Je nieuwe adres.
- Je telefoonnummer en gsm-nummer.
- De namen van iedereen die verhuist, behalve van de persoon die de Verhuisdienst aanvroeg.
- De roepnamen, bijnamen en initialen van iedereen die verhuist.
- Schrijffouten in je oude adres, zoals je busnummer.
Andere gegevens aanpassen
Wil je toch nog iets wijzigen, maar lukt dat niet (meer)? Zet je lopende contract dan stop en vraag een nieuw contract met de Verhuisdienst aan.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.