0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Particulier
Zakelijke oplossingen
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Sub Menu Professionel
Navigatie wisselen
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Frankeermethodes
Frankeermachines
Hoe werkt het?
Tarieven
Saldo bekijken
Opladen
Afgifte
Voorbereiding
Er is een probleem
19
vragen
in de categorie
« Frankeermachines »
Hoe weet ik welk saldo ik nog op mijn frankeermachine of transitrekening heb?
Wat zijn de verschillende tarieven voor postzegels?
Hoe laad ik mijn frankeermachine op?
Hoeveel kost een frankeermachine?
Waar kan ik mijn gefrankeerde zendingen afgeven?
Ik heb een bedrag op mijn transitrekening gestort, maar de mededeling klopt niet. Wat moet ik doen?
Hoe en waar kan ik een frankeermachine huren of kopen?
Ik heb mijn zending slecht gefrankeerd. Wat nu?
Vanaf welke hoeveelheid post is het interessant om over te schakelen naar een andere oplossing dan postzegels?
Wie kan een frankeermachine gebruiken?
Ik heb geld overgeschreven, maar het bedrag staat nog niet op mijn frankeermachine.
Vanaf welke hoeveelheid post is het interessant om een frankeermachine te kopen?
Krijg ik automatisch een factuur wanneer ik mijn frankeermachine oplaad?
Hoe frankeer ik mijn zendingen juist met een frankeermachine?
Het lukt mij niet om mijn frankeermachine op te laden. Wat moet ik doen?
Hoelang duurt het om mijn frankeermachine op te laden?
Mijn frankeermachine werkt nog met de oude tarieven. Wat zijn de gevolgen?
Hoe controleer ik hoeveel post er door mijn frankeermachine gaat?
De gegevens van mijn machine staan niet juist op mijn factuur. Wat nu?
Zoeken
Menu
Fermer
Zoeken
Search