Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Ik heb geld overgeschreven, maar het bedrag staat nog niet op mijn frankeermachine.

Voert u een SEPA-overschrijving uit naar uw transitrekening, dan staat het bedrag na 2 tot 3 dagen op uw transitrekening en kan u het op uw machine laden. Gebruikt u een bpost-rekening, dan is het saldo meteen beschikbaar om op uw machine te laden.

Is het geld daarna nog niet beschikbaar? Dan is er mogelijk iets misgegaan met uw overschrijving. Als de mededeling niet correct is, storten we het geld automatisch terug na ongeveer een week. U kan dan een nieuwe overschrijving uitvoeren met de correcte mededeling om het geld op uw frankeermachine te laden.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.