Ik ontvang geen post (meer) op mijn nieuwe adres. Hoe kan dat?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom er post aankomt nog op je oude adres komt:
- Je huisnummer of straatnaam van je nieuwe adres staat verkeerd in het contract.
- We herkennen de naam op je post niet. Je kan het best je initialen en alle bijnamen, roepnamen en variaties op je naam aan ons doorgeven.
- We zijn je contractgegevens nog aan het verwerken. Dat duurt enkele dagen, omdat we je gegevens goed controleren. Zo voorkomen we fraude of misbruik.
- We ontvingen je betaling niet op tijd. We moeten je betaling ten laatste op de woensdag voor de startdatum (bij aanvraag) of einddatum (bij verlenging) van het contract ontvangen.
- Je vergat je contract te verlengen. Start in dat geval een nieuw contract.
- Het gaat over post die we niet doorsturen: pakjes, postabonnementen, pensioenen, huis-aan-huisreclame, of internationale zendingen onder rembours. Zie: Welke post stuurt bpost door en welke niet?
- Onze postbode vergiste zich.
Toch een andere reden of vragen? Vul het online formulier in, dan zoeken we uit wat er misging.
Tip: houd je contractnummer bij de hand. Je vindt dat nummer, met ‘AC’ vooraan, in je contract, in de bevestigingsbrief of -mail, in de briefwisseling met bpost en in je online account.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.
Of
Online formulier