Ervaar je een wit scherm na het aanmelden op onze online verzendtool? Druk de toetsen ctrl en F5 tegelijk in of wis je internetgeschiedenis.

Sluiten

Waarom wordt mijn post gedeeltelijk of helemaal niet doorgestuurd?

Het kan zijn dat je post opnieuw naar je oude adres wordt gestuurd, omdat je contract is afgelopen. In de maand voor het einde van de Verhuisdienst krijg je een brief of een e-mail waarin we je de mogelijkheid geven om je contract te verlengen. Ga je daar niet op in, dan stopt de Verhuisdienst op de laatste dag van het contract en sturen we je post niet meer door. Als je bent vergeten om je contract op tijd te verlengen, kan je een nieuw contract afsluiten.

Andere redenen waarom je post op je oude adres blijft aankomen: het zijn pakjes, kranten of tijdschriften, of de afzender schreef je naam op een manier die we niet hebben herkend. Hoe meer variaties op je naam je doorgeeft, hoe beter we je post kunnen doorsturen.

Als er een andere oorzaak is dat je post verkeerd geleverd wordt, kan je best een klacht registreren via het online formulier onderaan deze pagina.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Online formulier

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.