Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Ik verhuis. Moet ik mijn adreswijziging doorgeven aan al mijn contacten en leveranciers?

bpost werkt samen met enkele verzekeringsmaatschappijen, getrouwheidsprogramma’s en ngo's om hen op de hoogte te brengen van je adreswijziging.

  • Als je de Verhuisdienst aanvraagt, vind je het overzicht van de organisaties in het aanvraagformulier – online of via een postkantoor - en in onze verhuisbrochure.
  • Vink in het aanvraagformulier aan welke organisaties je graag wil verwittigen van je verhuizing.
  • Binnen de 3 tot 10 dagen sturen we je nieuwe adres door naar de organisaties die je koos. We vragen hun om die adreswijziging door te voeren vanaf het moment dat de Verhuisdienst start.

Als er organisaties of bedrijven zijn die niet in de lijst staan, dan moet je die zelf op de hoogte brengen van je adreswijziging.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.